سرپرست رئیس جدید گمرک میدان هوایی کابل معرفی گردید

۱.JPG

10 اسد 1402

 مولوی علی احمد منیب که به پیشنهاد ریاست عمومی گمرکات و به منظوری وزارت مالیه به حیث سرپرست رئیس گمرک میدان هوایی بین المللی کابل تعیین گردیده، امروز به حیث رئیس گمرک از طرف رئیس عمومی گمرکات به کارمندان گمرک مربوطه معرفی گردید. 
در این جلسهٰ معرفت که با حضور رئیس میدان هوایی بین المللی کابل محترم مولوی عبدالهادی محمد و برخی از کارمندان گمرک اشتراک کرده بود، رئیس عمومی گمرکات از فعالیت های اجرا شدهٰ رئیس اسبق گمرک میدان هوایی بین المللی کابل قدردانی و برای سرپرست رئیس جدید در امورات شان آرزوی موفقیت کرد.
آنها به کارمندان گمرک مربوطه برای آراستن سیرت و صورت به اساس شریعت اسلامی، انجام نمودن امورات مربوطه به اخلاص و ایمانداری، ایجاد هماهنگی لازم بین کارمندان و ادارات و در برخی امورات دیگر برایشان توصیه نمود.
 محترم سعید صاحب به کارمندان گمرک میدان هوایی بین المللی کابل گفته است که از رئیس جدید تعیین شده اطاعت کامل داشته باشند و در امورات شان همکاری همه جانبه فراهم نمایند. 
رئیس عمومی میدان هوایی بین المللی کابل ضمن تبریکی به سرپرست جدید، از فعالیت های اجرا شدهٰ رئیس اسبق قدردانی و بر ایجاد هماهنگی بیشتر بین ادارات مربوطه در میدان هوایی بین المللی کابل اصرار کرد.
 قابل ذکر است که محترم منیب در بخش های مختلف کمیسیون اقتصادی امارت اسلامی افغانستان خدمت کرده و پیش از آن بحیث آمر تخنیکی گمرک بلخ کار را انجام می داد.