رئیس عمومی گمرکات با شماری از تجار و صنعت کاران ولایت بلخ دیدار کرد

۱.jpg

5 میزان 1401

محترم مفتی عبدالمتین سعید رئیس عمومی گمرکات وزارت مالیه که به منظور بررسی گمرک بلخ به آن ولایت سفر رسمی نموده، امروز  با شمار از تجار و صنعت کاران این ولایت دیدار نمود، مشکلات و پیشنهادات آن ها را استماع نمود.
در این دیدار که محترم اسد الله اسدی  رئیس اتاق تجارت این ولایت، محترم امام الدین سنایی زاده رئیس اتحادیه صنعت کاران و محترم مولوی صفر محمد سحر رییس گمرک بلخ نیز اشتراک داشتند.
در آغاز رئیس اتاق تجارت بلخ سخنرانی نمود و از رهبری امارت اسلامی افغانستان برای حل مشکلات و فراهم سازی تسهیلات برای تجار ابراز قدردانی نمود.
رئیس اتحادیه صنعت کاران بلخ ضمت بیان اهمیت صنعت از رهبری امارت اسلامی افغانستان تقاضا کرد که در توسعه  صنعت توجه بیشتری نمایند .
بعداً رئیس عمومی گمرکات سخنرانی کردند ضمن ابراز خرسندی از این دیدار ، به تجار و صنعت کاران اطمینان داد که به مشکلات شان که مربوط به ریاست عمومی گمرکات می شود، به زودی رسیده گی خواهد شد‌.
وی افذود که توسعه صنعت در کشور از اولویت های امارت اسلامی افغانستان است و در این زمینه آماده هر نوع کمک و همکاری می باشیم .
آقای سعید از تجار و صنعت کاران درخواست نمود که محوه فساد با ما کمک کنند و اجازه ندهند که دوباره گسترش یابد.
در پایان این نشست تعدادی از تجار و صنعت کاران مشکلات و پیشنهادات شان را مطرح کردند که از طرف رئیس عمومی گمرکات برای شان اطمینان داده شد که به مشکلات ایشان رسیدگی خواهد شد.