معين عوايد و گمرکات با نمایندگان اتحاديه های مختلف شرکت های تجارتی دیدار کرد

3.jpg

20 اسد 1401

معين عوايد و گمرکات با نمایندگان اتحاديه های مختلف شرکت های تجارتی دیدار کرد



محترم ملا محمد ناصر آخند معين عوايد و گمرکات امروز با نمایندگان اتحاديه های مختلف شرکت های تجارتی در حضورداشت محترم محمد یونس مهمند، معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان و محترم خان جان الکوزی عضو هیئت مدیره اتاق مذکور ، در تالار اين معينيت ديدار کرد.
در این ديدار که محترم مفتی عبدالمتین سعید سرپرست رياست عمومی گمرکات و محترم معراج محمد معراج سرپرست رياست عمومی عوايد نيز حضور داشتند. در نخست معين عوايد و گمرکات به اشتراک کننده گان خوش آمديد گفته و افزود که ما هميشه تلاش ميورزيم تا تسهیلات بیشتر به تجار در زمینه های مربوطه ايجاد نمائیم و علاقمند هستيم که مشکلات و پیشنهادات شما را استعماع نموده و طبق اصول راه حل های مناسب برای مشکلات جستجو نمائیم.
در این دیدار معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان مشکلات موجود تجار را در زمینه های صادرات سنگ تالک و میوه های تازه مطرح نموده و خواستار راه حل آن شد.
سر پرست رياست عمومی گمرکات درباره مشکلات  متذکره فرموند که به همه گمرک ها هدایت داده شده که پروسه صادرات میوه های تازه را در اولویت قرار دهند. موصوف به تجار اطمینان داد که آماده ارائه خدمات گمرکی شبانه روزی در زمینه صادرات میوه تازه هستیم.
محترم سعید از نمایندگان اتحاديه های شرکت های تجارتی درخواست کرد تا تمامی T1 های سال های گذشته را که در سيستم نا معتبر مانده، معتبر سازند.