نشست تخنیکی غرض ارزیابی گمرکات تدویر یافت

۱.jpg

13 سرطان 1401

نشست تخنیکی غرض ارزیابی گمرکات تدویر یافت

نشست تخنیکی غرض ارزیابی گمرکات به ریاست ملا محمد ناصر آخند، معین عواید و گمرکات و اشتراک مفتی عبدالمتین سعید، سرپرست ریاست عمومی ګمرکات، معاونین این ریاست، شماری از رؤسا و مسؤلین ګمرک های ولایتی در تالار جلسات این معینیت تدویر یافت.
در آغاز این نشست از سوی محترم عبدالرحمن وقاد، رئیس پلان گذاری، پالیسي و ارزیابی ریاست عمومي ګمرکات راپور فعالیت های ماه جوزا و ربع اول سال مالی ۱۴۰۱ و ارقام مقایسوی عواید جمع آوری شده نسبت به گذشته شریک و ارایه گردید، که در نتیجه افزایش عواید گمرکی، شفافیت و پیشرفت قابل ملاحظه در امورات مربوطه را نشان داد. 
متعاقبآ مفتی عبدالمتین سعید، سرپرست ریاست عمومی گمرکات در سخنان خویش از تلاش های صادقانه تمام مسؤلین گمرکات سپاس گذاری نموده و افزود، که با این تلاش های صادقانه شما به زودترین فرصت کشور به خودکفایی اقتصادی خواهد رسید.
الحاج ملا محمد ناصر آخند، معین عواید و ګمرکات بابت شفافیت در گمرکات و افزایش عواید از رؤسای ګمرکات سپاس گذاری نموده و افزود که؛ تلاش های صادقانه مسؤلین نتیجه مثبت را به بار آورده است، که شفافیت در امور گمرکی و افزایش عواید یک نمونه بهتر آن است. 
الحاج ملا محمد ناصر آخند به تمام ر‌ؤسای گمرکات خاطر نشان ساخت، که به منظور پیشرفت بهتر امور یک فضای اعتماد کامل میان مسولین را ایجاد کنند و امورات را بر اساس مسلک برای شان بسپارند. 
در پایان این نشست رؤسای گمرکات به منظور بهتر شدن امور، پیشنهاد ها خود را شریک ساخته که بعدأ از سوی الحاج ملا محمد ناصر آخند، معین عواید و گمرکات به منظور شفافیت  بیشتر در امور برای ایشان توصیه های لازم ارائه نمود.
قابل یاد آوریست، که به منظور ارائه خدمات بهتر به شماری از ر‌ؤسای گمرکات تقدیرنامه ها و تحایف نیز عطا گردید.