مفتي عبدالمتین سعید د ګمرکونو لوی ریاست د سرپرست په توګه معرفي شو (549)

ss.jpg

14 جوزا 1401

مفتی عبدالمتین سعید به حیث سرپرست ریاست عمومی گمرکات معرفی گردید

مفتی عبدالمتین سعید در بست فوق به حیث سرپرست ریاست عمومی گمرکات امروز توسط محترم ملا محمد ناصر آخوند، معین عواید و گمرکات به کارمندان این ریاست معرفی گردید.
در این مراسم معرفی رئیس عمومی دفتر مقام وزارت مالیه، رئیس عمومی عواید، معاون تخنیکی و حمایوی گمرکات، رئیس منابع بشری وزارت مالیه، شماری از رؤسا و کارمندان اشتراک داشتند.
در نخست معین عواید و گمرکات به سرپرست جدید التقرر ریاست عمومی گمرکات مسئولیت جدید شان را تبریک گفته و در امور محموله برایشان آرزوی موفقیت نمود. وی به تمام همکاران توصیه نمود که با رئیس جدید التقرر همکاری همه جانبه نمایند.
معین عواید و گمرکات گفت که تمام امور محموله باید با اخلاص و برای رضایت الله ج انجام شود. وی از سرپرست ریاست عمومی گمرکات خواست که به مشکلات کاری کارکنان خویش به وخت معین آن رسیده گی نموده و آنعده کارکنانیکه امور مربوطه خویش را با صداقت انجام میدهند، تشویق نماید.
رئیس جدید التقرر ریاست عمومی گمرکات گفت” خوش هستم که الله ج موقع خدمت کردن را برایم داده است و تعهد می سپارم که برای اسلام و ملت با اخلاص کامل خدمت نمایم.” وی از کارمندان درخواست نمود که در امور مربوطه با وی همکاری همه جانبه نمایند.
قابل تذکر است که مفتی عبدالمتین سعید قبل از این به حیث رئیس گمرک های بلخ و هرات ایفای وظیفه نموده است.