معین عواید و گمرکات به مسئولین گمرک های ولایتی دیدار نمود

2.jpg

11 جوزا 1401

معین عواید و گمرکات به مسئولین گمرک های ولایتی دیدار نمود

محترم ملا محمد ناصر آخوند، معین عواید و گمرکات وزارت مالیه دیروز در تالار جلسات معینیت با مسئولین گمرک های ولایتی دیدار نمود.
در این دیدار که معاون تخنیکی و حمایوی ریاست عمومی گمرکات، معاون عملیاتی او شماری از رؤسا اداره مرکزی ریاست متذکره اشتراک نموده بودند، در نخست معین عواید و گمرکات ضمن خوش آمدید به تمام اشتراک کننده گان به منظور بهتر شدن امور و تبادله نظریات دایر شدن همچو جلسات را مهم دانسته و تاکید نمود که در آینده با مسئولین گمرک های ولایتی جلسات حضوری افزایش یابد.
وی به مسئولین گمرک های ولایتی توصیه که با تجار، مراجعین و کارمندان از رفتار خوب و شفقت کار گیرند.
همچنان مطابق آجنداء محترم عبدالرحمن وقاد، رئیس پلان گذاری، پالیسی، نظارت و ارزیابی ریاست عمومی گمرکات در مورد جمع آوری عواید، تجارت انجام شده در تمام گمرک های کشور، ارزش گمرکی اموال وارداتی، تعداد و وزن ثبت شده محموله های تجارتی گزارش ارزیابی دو ماه گذشته را ارائه نمود که در مورد ابعاد مختلف این گزارش اشتراک کننده گان جلسه بحث نموده و به مسئولین گمرک های ولایتی مشوره های لازم داده شد.
مسئولین گمرک های ولایتی نیز از مشکلات موجود یاد آوری نموده و همچنان در مورد آوردن تسهیلات بیشتر به تجار و افزایش عواید ملی نظریات و پیشنهادات خویش را شریک نمودند.
محترم خانزاده عبدالله، معاون تخنیکی و حمایوی ریاست عمومی گمرکات گفت که نسبت به گذشته مشکلات در گمرک های ولایتی کاهش یافته و از مسئولین گمرک های ولایتی خواست که در مورد بهتر شدن امور طرح ها و پیشنهادات خویش را به شکل کتبی با ما شریک نمایند.
همچنان در این دیدار در مورد تسهیلات بیشتر به تجار و ساده سازی پروسه های گمرکی نیز بحث و گفتگو صورت گرفت.
در اخیر جلسه معین عواید و گمرکات به مسئولین گمرک های ولایتی اطمینان داد که با در نظرداشت امکانات به مشکلات ایشان رسیده گی خواهد شد و از مسئولین متذکره خواست که به منظور بهتر شدن امور و تسریع پروسه ها با ادارات مربوطه ولایتی هماهنگی بیشتر نمایند.