عالم شاه ابراهیمی به حیث معین عواید و گمرکات تقرر یافت

عکس خبر دوهم.jpg

14 حمل 1400

عالم شاه ابراهیمی اخیرا به اساس حکم مقام عالی ریاست جمهوری به حیث معین عواید و گمرکات تقرر یافته است. وی امروز توسط محمد خالد پاینده، سرپرست وزارت مالیه به کارکنان این وزارت معرفی گردید.
در مراسم معرفی معین جدید عواید و گمرکات شماری از روسا و کارکنان وزارت مالیه اشتراک داشتند. سرپرست وزارت مالیه ضمن تشکری از کارکردها و فعالیت های مجیب الرحمن شیرزاد، معین پیشین عواید و گمرکات، تصدی سمت معینیت عواید و گمرکات را برای عالم شاه ابراهیمی تبریک گفت. آقای پاینده به تمام کارکنان وزارت مالیه هدایت داد تا در راستای تحقق اهداف وزارت مالیه و پیشبرد امور محوله با معین جدید التقرر همکاری نمایند. 
سرپرست وزارت مالیه علاوه کرد که تمام مسوولان و کارکنان وزارت مالیه باید در بخش مبارزه علیه فساد اداری کار نمایند و در بخش جمع آوری عواید ملی در سال مالی ۱۴۰۰ تلاش بیشتر نمایند. وی علاوه کرد که باید روابط میان حکومت و مالیه دهندگان نسبت به گذشته بهتر شود.
عالم شاه ابراهیمی، معین جدیدالتقرر عواید و گمرکات از اعتماد حکومت افغانستان و رهبری وزارت مالیه تشکری نموده و وعده سپرد تا جهت بهبود امور محوله از هیچ نوع سعی دریغ نخواهد ورزید. وی از کارکنان مربوطه درخواست کرد تا جهت پیشبرد اهداف و امور محوله با وی همکاری همه جانبه نمایند.
قابل یادآوری است که پیش از این عالم شاه ابراهیمی به حیث معین اداری وزارت مالیه ایفای وظیفه می کرد. نامبرده از تجارب چندین ساله در ادارات دولتی و غیر دولتی برخوردار می باشد.