معین جدید عواید و گمرکات وزارت مالیه معرفی گردید!

GafP8nMW0AA5_au.jpg

1 عقرب 1403

الحاج مفتی عبدالمتین سعید که  به اساس حکم عالیقدر امیرالمؤمنین (حفظه الله) به حیث معین عواید و گمرکات تقرر یافته بود، امروز رسماً توسط الحاج ملا محمد ناصر آخند، وزیر مالیه طی مراسمی در تالار کنفرانس های معینیت عواید و گمرکات  به مسئولین و کارمندان وزارت مالیه معرفی گردید.
در مراسم معرفی معین جدید عواید و گمرکات به شمول وزیر مالیه شماری از رؤسا و مسئولین وزارت مالیه اشتراک داشتند.
وزیر مالیه طی سخنانش به مسئولین وزارت مالیه گفت، متوجه مسئولیت های خود باشید، مبادا پست و موقعیت ارزش های شما را تغییر دهد. از موقعیت و پست خود بخاطر تقویت نظام استفاده نموده خدمات ارزنده به مردم ارائه کنید. وی خاطر نشان ساخت که مسئولیت های خویش را با صداقت و اخلاص به پیشبرده و با رفتار خوب با مردم، خواست های آنها را استماع و بموقع رسیدگی کنید.
معین جدید عواید و گمرکات از اعتماد رهبری امارت اسلامی افغانستان و وزارت مالیه ابراز امتنان نموده گفت، موقعیت و پست سپرده شده هیچگاه در رفتار ما جهت تقویت نظام و خدمت به مردم تغییر ایجاد نخواهد کرد. ما همواره مسئولیت های سپرده شده را با صداقت و ایمانداری کامل انجام داده ایم. بعد از این هم با اخلاص و تمام توان خود وظایف محوله را به پیش برده ، برای  فراهم سازی تسهیلات به مردم و تحقق اهداف نظام از هیچ گونه تلاش دریغ نخواهیم کرد. 
وی از مسئولین خواستار همکاری مشترک جهت تحقق اهداف وزارت مالیه گردید.
قابل یادآوری است، که الحاج مفتی عبدالمتین سعید پیش از این به حیث رئیس عمومی گمرکات ایفای وظیفه می نمود که امور گمرکات تحت رهبری و مدیریت وی خدمات خوبی را به مردم ارائه و دستاورهای قابل ملاحظه ای داشته است.