برنامه آموزشی آنلاین پروسه های تدارکات برای مدیران تهیه و خریداری گمرک های ولایات برگزار گردید!

تدارک.jpeg

15 دلو 1402

ریاست منابع بشری به همکاری ریاست تدارکات برنامه آموزشی آنلاین را برای مدیران تهیه و خریداری گمرک های ولایات بطور آنلاین برگزار نمود.
در نشستی که به همین مناسبت در سالون کنفرانس های معینیت اداری وزارت مالیه راه اندازی گردیده بود، نقیب الله عابد، معاون عملیاتی گمرکات، مولوی احمد شاه شاکر، رئیس منابع بشری، سید بشیر احمد، رئیس تدارکات و شماری از مسئولین دیگر اشتراک داشتند.
مولوی احمد شاه شاکر در سخنان افتتاحیه این برنامه گفت، از آنجا که منبع اصلی مشکلات در ادارات عدم آگاهی کارمندان از اصول و قوانین بوده، رهبری وزارت مالیه بر ارتقای ظرفیت و دانش مسلکی کارمندان جداً تأکید نموده است، بر همین اساس ریاست منابع بشری از طریق راه اندازی برنامه های آموزشی آنلاین و حضوری تلاش نموده است که این خلاء را پر کند. وی از اشتراک کنندگان خواست تا از فرصت و امکانات فراهم شده استفاده مثبت نموده، ظرفیت شان را بالا برده و کار های محوله را مطابق به لایحه وظایف و اصول به پیش ببرند.
قاری سید بشیر احمد، رئیس تدارکات در مورد مشکلات در پروسه تدارکات معلومات داده از اشتراک کنندگان خواست که به مسئولیت های سپرده شده توجه جدی نموده و با مراجعین با حسن سلوک رفتار نمایند.
نقیب الله عابد، معاون عملیاتی گمرکات که بطور آنلاین در این نشست اشتراک داشت، از ریاست منابع بشری بابت راه اندازی برنامه های آموزشی برای ارتقای ظرفیت کارمندان ادارات مربوطه وزارت مالیه اظهار قدردانی نموده از اشتراک کنندگان خواست تا از برنامه راه اندازی شده با جدیت و پشتکار استفاده نموده و آنچه را می آموزند به دیگران انتقال دهند تا باشد که کار های بطور اصولی به پیش برود. 
قابل یاد آوریست که این برنامه به مدت یک هفته ادامه داشته و درآن پلان تدارکاتی و پروسه های تدارکات، ارزیابی آفرها، شرطنامه ها و قرارداد ها به اشتراک کنندگان تشریح و توضیح داده می شود.