ارزیابی تخنیکی فعالیت های انجام شده گمرکات در ربع سوم سال مالی جاری صورت گرفت!

2222.jpeg

19 جدی 1402

نشست ارزیابی تخنیکی فعالیت های انجام شده گمرکات در سه ماه اخیر سال مالی جاری تحت ریاست الحاج مفتی عبدالمتین سعید رئیس عمومی گمرکات در تالار جلسات معینیت عواید و گمرکات دایر گردید.
در این نشست شماری از رؤسا و آمرین ریاست عمومی گمرکات و مسؤلین گمرکات ولایتی از طریق ویدیو کنفرانس شرکت کرده بودند.
رئیس عمومی گمرکات ضمن خوش آمدید به تمام اشتراک کنندگان، توصیه های لازم را در رابطه به رسیدن به هدف تعیین شده الی پایان سال مالی جاری، ارتقای ظرفیت کارمندان و تشویق آنان در این زمینه از سوی مسؤلین، رسیدگی به مشکلات موجود در زمان معیین و برخی موارد دیگر به مسؤلین گمرکات ولایتی ارائه نمود.
محترم محمد وسیم عثمان رئیس پلان سازی، پالیسی، نظارت و ارزیابی ریاست عمومی گمرکات گزارش جامع از فعالیت های انجام شده گمرکات در ربع سوم سال مالی جاری ارائه نمود و همچنان معلومات کلی را در رابطه به جمع آوری عواید، تجارت انجام شده در تمام گمرکات کشور، ارزش گمرکی اموال وارداتی، تعداد و وزن ثبت شده محموله های تجاری در این مدت، به اشتراک کنندگان ارائه نمود، که در این گزارش، امور گمرکات بزرگ کشور نسبت به ربع سوم سال گذشته بهتر خوانده شده است.
مسؤلین گمرکات ولایتی نیز مشکلات موجود در بخش های کاری مربوطه خویش را ذکر نموده و رهبری ریاست عمومی گمرکات وعده سپرد که به زودترین فرصت مشکلات آنان حل حواهد کرد.
قابل یادآوریست که ریاست عمومی گمرکات ارزیابی تخنیکی تمام گمرکات را به شکل ماهانه، ربعوار و سالانه انجام می دهد تا به مشکلات موجوده در زمان معیین رسیدگی صورت گیرد و تسهیلات بیشتر برای تجار در گمرکات کشور ایجاد گردد.