رئیس عمومی گمرکات از گمرک ولایت فراه دیدار کرده و مشکلات تجار را استماع نمود

22.jpg

29 قوس 1402

الحاج مفتی عبدالمتین سعید رییس عمومی گمرکات که در رأس یک هیئت تخنیکی به ولایت فراه سفر کرده است، ضمن ارزیابی امور گمرک این ولایت، با تجار و مسؤلین محلی نیز دیدار کرده است.
در این دیدار که معاون والی ولایت فراه و رییس تنفیذ قانون ریاست عمومی گمرکات محترم محمد ابراهیم خلیل نیز وی را همرای می کرد، در ابتدا رییس اتاق تجارت و سرمایه گذاری ولایت فراه به نمایندگی از تاجران این ولایت صحبت کرده و مشکلات موجود تجار در عرصه های مواد نفتی وارداتی، میز کمک گمرک ابو نصر فراهی و انترنت، بخش مالیات و ایجاد یوزرهای جدید برای تجار با آنها شریک ساخته و خواستار حل آن گردید.
رییس عمومی گمرکات به ایشان اطمینان داد که چالیشهای موجود را با مقام وزارت مالیه و ادارات مربوطه شریک می سازد و افزود که این پالیسي امارت اسلامی افغانستان است که مشکلات تجار و سرمایه گذاران را از هر جهت حل نمایند و برای آنان تسهیلات لازم به میان بیاورند.
همچنان رییس عمومی گمرکات و هیأت همراهی شان، نظریات و پیشنهادات مسئولین و کارمندان گمرک ابونصر فراهی ولایت فراه را استماع نموده و خواستار حل آن در زود ترین فرصت گردید. وی به کارمندان گمرک ابونصر فراهی توصیه نمود تا کارهای محوله خویش را با صداقت و ایمانداری کامل انجام دهند و به مشکلات مردم در وقت معیین رسیدگی داشته باشند.